Nekad Tjo Didde här | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198431830134/

Ditt Hex-ID: 11000011c1b8076

Vad är din discord tagg? Didde#1330

Vem var det som bannade dig? Neemo

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 20230105182203_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet exakt varför de valde att banna mig då de trodde jag sa ett välldigt rasiskt ord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precist spawnat in och då såg jag en polare jag inte hade sätt på jätte länge så blev vi lite hypade o skulle sedan gå ner i vårat garage för att ta ut en bil när min polare frågar "Har du moneycash elle?" o sen säger han money gas o jag ba "moneygaaas" de antod neemo var my n****s

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då något rasitiskt ej nämdes!

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för många olika bans och har alltid förösökt ta lärdom av bansen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt säga "money gas"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att verkligen tänka efter på vad jag säger! Allting som kan låta som nåogt raistiskt mm.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka