Nekad Tjo Didde här | Ban Överklagan [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lallalalal/

Ditt Hex-ID: 11000011c1b8076

Vad är din discord tagg? Didde#1330

Vem var det som bannade dig? Target

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 4cbe867907ee16d6336dfbcec53e775b.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick den dumma iden att gå in på servern med en slags aimbot. Det var otroligt impulsivt och dumt gjort av mig. Fusk är något jag alltid hatat men ändå går jag inte med det, det var otorligt dumt och jag ångrar detta enormt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss varit med om en skottlossning när jag får ett pm av target att komma support tänkte att han ville diskutera något om skottlossningen men när jag joinar drar han upp ett klipp där jag lockar på en polis. (Vid den här tidpunkten när jag blev indragen hade jag ej fusk igång) Jag erkänner självklart direkt när jag ser klippett, jag visste att jag hade gjort fel och jag erkände och visste om detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban alls, jag gjorde ett otorligt dumt val av att gå in med aimbot på unive. Jag har spelat här välldigt länge och har aldrig innan använt något fusk eller något slags liknande på fivem eller unive. Det var ett otroligt stort misstag som jag får stå för resten av min tid. Antaligen så kommer jag inte få unban och av rätt anledningar men jag ångrar verkligen vad jag gjorde. Fuska är något som jag alltid ogillat i spel och i alla saker egentligen, fusk är inget jag står för eller tycker är något som är bra under några omständigheter! Rpn blir bara helt allmänt förstörd när man använder sig av fusk som detta, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för hur jag agerade!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter varje gång jag har blivit bannad så har jag försökt se till att jag inte gör om samma misstag igen, ta reda på var min rp gick fel och varför jag agerade som jag gjorde i det secnariot. Det finns ett fåtal gånger då jag blir bannad för samma sak om och om igen. De senaste tiden jag har varit på unive så har jag fått 0 banns (3 månader tbx) jag hade verkligen börjat att utvecklas inom rpn när jag fick den dumma iden att gå in med aimbot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle kunna gå tillbaks till stunden då jag bestämde mig för att ladda ner fusket då hade jag bara rätt upp och ner sagt NEJ! Planen från början var inte ens att använda det på unive utan på andra engelska serverar o bara leka runt men sen så fick jag idén att gå in på unive med det. Jag han ha fusket under en hel dag, jag använde det vid säkert 4-5 skottlossningar och jag förstörde verkligen secnariona och det är något som jag ångrar något otroligt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för hur jag agerade detta kommer ej att upprepas!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Defenetivt! kommer jag tillbaka till unive så kommer jag återgå till det som var innan jag laddade ner fusket, inga bans, otroligt få support stunder och allmänt bara ha tillbaka den otroliga rpn som jag kan ha. Jag kommer direkt att utesluta mig från personen som skickade detta fusk till mig och aldrig mer ta kontakt med den personen. Jag kan till och med hjälpa till att ta bort fusket ifrån servern om jag måste jag vill bara verkligen kunna vara tillbaka på unive igen och rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka