Nekad Tjo Didde här | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lallalalal/

Ditt Hex-ID: 11000011c1b8076

Vad är din discord tagg? Didde#1330

Vem var det som bannade dig? T4rget

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Aimbot, jag hade varit inne på servern med ett fusk som gav mig aimbot. Det var jag och 3-4 kompisar som åkte runt o skjöt med dessa fusk. Vi hittade problem, sköt de, drog därifrån och gjorde så om och om igen i säkert 2-3 dagar. Om inte jag hade blivit bannad för fusk hade jag säkert blivit bannad för något annat slags problem liknande då jag var helt borta i rpn o började tröttna på att rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i en skottlossning i Grove Street när jag fick ett pm av target att jag skulle komma support, de visade klippet på när jag satt och lockade på random poliser och fuskade. Efter detta så frågade de om jag fuskade jag svarade "ja" vi pratade lite till sen så drog de mina roller och bannade mig IG.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den här bannen var inte fealktig, raka motsattsen fusk är inte bara emot serverns regler utan också mot FIVEMS regler då det bara allmänt förstör ens spel upplevelse. Det här fusket var något som verkligen förstörde för både mig och för de andra jag rpade med/mot. Jag pajade scenarion både för mina moståndare och medspelare. Det var verkligen otroligt dumt gjort och jag ångrade det otroligt mycket. Men hur mycket jag än säger att jag ångrar det så kommer det inte att ta bort det som jag har gjort. Gjort är gjort och jag kan inte göra mer än att ge er mitt ord att jag kommer att försöka göra mitt allra bästa med rpandet och med min regelföljning i frammtiden. Jag förstår om ni inte tror mig eller unbannar mig men man får alltid ge det ett försök!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes det har jag, otroligt många gånger hela 24. Det är otroligt dåligt gjort av mig och förstår verkligen hur någon som mig med så här många bans ses på. Problem problem problem är allt som jag har orsakat på unive under min tid. Speciellt nu med fusket så var det bara ännu värre. Att ens tänka tanken att gå in med fusk borde inte vara något jag gör. Det var verkligen otroligt dumt och jag förstår hur ni staffs känner med att släppa in inte bara mig utan mina polare som också blev bannade efter vi orsakat så mycket trubbel men jag ber bara verkligen efter 1 sista chans här på unive.

Det som jag har lärt mig under den tiden jag varit bannad är mer än vad jag gjort någonsin under min tid på unive. Jag har kollat igenom klipps gamla/nya och där ser jag hur mycket jag förstört och bara försökt spela för att kunna lägga upp mitt fräna montage och verka cool men det är inte en sån person som jag vill vara längre utan jag vill bara vara någon som vill kunna rpa på unive. Så som jag har förstört vill jag inte se varken från mig eller någon annan. Och jag kommer göra allt jag kan för att stoppa mig själv och andra jag känner eller vet fuskar från att göra det och rapportera det omedelbart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle kunna gå tillbaks till stunden då jag bestämde mig för att ladda ner fusket då hade jag bara rätt upp och ner struntat i det. Planen var alltid att gå in på unive det är något som jag längre inte skämms över att berätta. Anledningen till att vi ens gick in med fusk var för att vi hade fått det av en bannad spelare som bad oss skärmdela när vi sköt. Jag ger inte skulden till nån annan och jag tar på mig hela smällen för det jag gjorde. Jag trodde jag var bättre än att falla för hets från en annan att förstöra för både mig och många andra. Det var verkligen otroligt dumt och jag ångrar det något otroligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Defenetivt! kommer jag tillbaka till unive så kommer jag återgå till det som var innan jag laddade ner fusket, inga bans, otroligt få support stunder och allmänt bara ha tillbaka den otroliga rpn som jag kan ha. Jag kommer direkt att utesluta mig från personen som skickade detta fusk till mig och aldrig mer ta kontakt med den personen. Jag kan till och med hjälpa till att ta bort fusket ifrån servern om jag måste jag vill bara verkligen kunna vara tillbaka på unive igen och rpa. Om ni ger mig friheten och chansen att spela på unive igen så lovar jag att jag kommer att förändras. Vet att jag har mycket bans och har varit mycket problem på denna server men ni får mitt ord på att jag kommer ändra mig och verkligen bli en ny person i rpn.

Jag förstår helt om ni inte tror mig med förändrningen och det gör ni rätt i, jag har sagt innan "jag lovar att det blir förändring" men det har det aldrig blivit men tro det eller ej jag känner faktiskt att jag har mognat till nu och verkligen försökt att få till en bra start för mig själv genom att utesluta mig från de problemspelarna som jag har hägnt med innan och jag ska istället för att foskuera på att bara vinna och hänga med folk som skjuter mycket försöka socialaserra mig med de som jag känner att jag kan rpa bäst med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka