Accepterad Tjo Didde här | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lallalalal/

Ditt Hex-ID: 11000011c1b8076

Vad är din discord tagg? Didde#1330

Vem var det som bannade dig? Anders

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 4cbe867907ee16d6336dfbcec53e775b.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade varit i ett secanrio där jag blev dödad av Anders, efter det bara hade gått 3 minunter så väljer jag att quita efter ha fått ress av en servervakt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade varit i som sagt en skottlossning vid ett unaivados ställe o tagit över när anders och hans grabbar kommer och börja rikta/skjuta mot oss. Jag och min kompis sköt tbx men dog strax efter. Efter det så fick jag ress av en servervakt och quitade direkt efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var aboslut inte en felaktig ban. I början när jag precis fick då tyckte jag att det var en liten "nojig" ban men nu förstår jag verkligen hur fel jag faktiskt gjorde. Detta är inget som jag står för eller tycker är bra rp, riktigt klantigt och fel gjort av mig! Förstår verkligen varför du valde att banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har haft ett flertal tidigare bans men alltid försökt ta lärdom av de och försöka värkligen tänka till innan jag agerar!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort /die efter att jag fick revive och valt att inte quita, det är enligt mig det bästa/det ända som bör göras i en sånhär situation!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag defentivt! inte quita innan secnariot är över, om jag får ress så ska jag göra/die istället för att quita och inte börja "försvara" mig direkt utan erkänna till det jag har gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka