Nekad Tjo Didde här | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lallalalal/

Ditt Hex-ID: 11000011c1b8076

Vad är din discord tagg? Didde#1330

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: crop16x9.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag var otroligt idiotikst och hade en bild på en staff utan att känna de bra/ ha deras tillåtelse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare satt och snacka när jag fick ett pm av några gamla polare att San vill snacka med mig. San och de andra går med i samtalet och då säger san att jag måste skärmdela annars bannar han mig. Har fått veta nu att nån hade sagt att jag höll på med "ddosning" så san gjorde inget fel att kolla igenom datorn eller något. Efter detta så hittar vi en bild som heter "san" och där är det en bild på någon som jag antar är honom med någon adress (förmodligen en ip adress).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ej en felaktig ban men jag lovar och svär att jag inte satt o skicka runt de bilderna över nätet då detta inte är något som jag står för och tycker att det otroligt äckligt att folk inte respekterar att andra vill vara privata på internet. Det var otroligt dåligt av mig att behålla denna bild och inte rapportera till san att det finns bilder på han som blir runt skickade. och jag ber så otrligt mycket och jag mår så dåligt efter att jag pratade med han för jag märkte verkligen i hans stämma hur obekväm och chenerad han blev. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för många olika regelbrott men jag har alltid försökt att inte göra om samma sak igen utan försöka växa inom rpn och person efter varje ban. Försöka förbättra mig mentalt och verkligen tänka efter vad jag gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sagt till san att det finns små äckel som skickar runt bilder på han utan hans tillåtelse och hjälpt han ta reda på vem det är som håller på och skicka runt de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig otroligt mycket nu under dessa nästan 3 månader, jag känner att jag har växt som person och blivit mycket mindre impulsiv och börjat ta bättre val i livet och jag känner mycket mer medkänsla och tänker innan jag agerar opch tänker på hur folk kan känna efter mina handlingar och hur dåligt bilder kan få en att känna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Philip jag ber dig en sista chans bara, jag känner verkligen att jag har växt på dessa 3 månader

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka