Accepterad Tjo Didde här | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198431830134/

Ditt Hex-ID: 11000011c1b8076

Vad är din discord tagg? Didde#1330

Vem var det som bannade dig? Neemo

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-07 192201.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag sa ett ord som är ett annat sätt att säga my n****s.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i mitt gänghus med min polare som jag inte hade sätt på ett tag så vi båda var ganska hypade och sedan så skulle vi gå ner till vårat garage för att åka därifrån när min polare frågar "har du moneycash" o sedan efter det sa han "moneygas" och jag sa också moneygas.....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var defentivt inte en felaktig ban då jag sa ett välldigt rasistikst ord och ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt betende. Jag tänkte mig verkligen inte för när jag talade och betede mig riktigt idiotiskt. Jag har föröskt intala mig själv att det inte var meningen att försöka säga något rasistiskt utan bara moneygas men nu när jag tänker efter så var det verkligen meningen att säga de andra ordet. Det jag sa var ej acceptabelt och jag agerade verkligen dumt och idiotiskt. Jag tänkte inte efter innan jag talade och det är mitt största misstag någonsin. Om jag får en till chans så LOVAR jag att ingen ban som jag får kommer involvera rasism eller något liknande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid försökt att ta lärdom av alla mina ban extra mycket och denna kommer vara lik de andra. Mitt betende var barnsligt och rasism är något som jag ej respekterar på något sätt eller vis. Jag tycker själv att detta betende är helt respektlöst och skämmigt och förstår helt och hållet min ban men vill verkligen få en till chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort mycket anorlunda, lungat mig och tänkt över vad jag säger, tänkt på hur folk kan drabbas av vad jag säger, hur illa det är att säga något sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag defentivt jag har lärt mig att ord kan verkligen skada folk, tänka mig för innan jag pratar, tänka över konsekvenserna för mina ord och defetnivt att ALDRIG säga något liknande igen. Om jag får en till chans så kan jag lova att något sånt här ALDRIG kommer uppstå igen! Jag kommer förbättra mitt språk, min rp, och hur jag behandlar folk och DEFENETIVT vilka ord jag använder mig av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka