Nekad Tjo Didde här | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrick

Vad heter du på discord? Didde

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag drar till skolan runt 7:40 sedan efter det så är jag i skolan till ungefär 15:40 efter det blir det gymmet fram till runt 17:10.
Efter gymmet sticker jag direkt hem och drar in på unive (kan variera om större prov uppkommer i skolan) jag är inne på unive i minst 4 timmar per dag. På helger kan det såklart variera från 3-7+ timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Finns inget riktigt svar på det 😐, har nämligen blivit permanent bannad ett ex antal gånger men nu senast har jag bara varit medlem i runt 20 dagar. Första gången blev medlem var runt 2021 hösten :)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1094905238223327366/1166070949003669564/image.png?ex=65492732&is=6536b232&hm=62be26642f2bbd44380e4cfc3902b49dae88986101f317027ecbcdaffffe772a&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift på unive är att agera som en slags "mini staff". I första hand ta itu med de som ej kan reglerna och försöka hjälpa de på bästa möjliga sätt så att de ej blir bannade. De ska helt enkelt kunna "kontrollera" rpn runt sig. Om t.e.x någon börjar skjuta på en allmän affär såsom marja-lisas eller liknande ska jag ta klipp, skicka t staff så att de kan förlänga bannen. Jag vet att när jag var ny och blev kickad av en person som skrev "bete dig sluta försöka slåss" så gjorde jag det direkt det var som om det var ens egen förälder, hjälpa guida de nya spelarna!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag bli en servervakt här på unive för att jag vill kunna hjälpa inom rpn. Personligen är jag en välldigt hjälpsam och vänlig som alltid vill allas bästa. Jag har gillat att hjälpa andra genom hela mitt liv, med dessa egenskaper tror jag att jag verkligen kan bli en riktigt duktig sv. Jag har varit i de nya icke-medlemmarnas sits ett par gånger först när jag börja, sedan när jag kom tillbaka efter en lång paus, man kan bli lite rädd när man inte kan och jag som vill SV vill kunna hjälpa de spelarna som känner så!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om jag är i en skottlossning och tar på toggle-id bara så att jag kan få veta var fiendens positon är, revivear min kompis direkt efter han har blivit skjuten, kickar poliser som tänker arrestera mig, dva mina fienders bilar om de t.e.x stormar mitt gänghus eller liknande

Nekad, hittar ej din dc. Du får skriva hela din dc tagg. Med dcn du har på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka