Nekad Tjick | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjick

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053808644/

Ditt Hex-ID: 1100001412e2404 (Hex)

Vad är din discord tagg? Tjick#5722

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sas.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var påväg att säga N-ordet i mobil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade unive och så ringer en random tjej i telefonen och börjar hetsa mot mig och kallar mig för bögfitta och hon sa att jag inte hade några vänner och familj, även att jag var tjock och skulle hänga mig själv, och annat grovt... Jag la på och ringde sedan upp hon för att jag inte tänkte låta någon tala till mig på det sättet! När hon svara så sa jag allt som kom upp i mitt huvud utan att tänka mig för, i slutet på samtalet så var jag nära på att säga n-ordet. Jag sa din jävla neg, inte hela ordet, utan jag la på direkt när jag sa det och fick ångest över att jag nästan sa det ordet man absolut inte får säga. Jag har spelat på denna server i nästan 4 år och jag vill inte att det ska sluta såhär... Jag vart sedan indragen av 14ddb tror jag han hette och så fick jag berätta hur jag tänkte när jag sa allt grovt. Då sa jag som det var att jag sa det där för att hon hade trakaserat mig osv, sedan sa jag även till han att jag inte sa N ordet i slutet av klippet, vi redde ut det där och sedan fick jag gå tillbaka och rollspela. Jag sov över med min kompis som nyss börjat på unive och vi skulle gibba lite cs, då i dc så såg jag att mina roller hade försvunnit och att jag var pbannad i fivem. Jag fick panik och satt mig support direkt och så sa jag till de att jag hade redan pratat och att vi hade rett ut situationen men de påstod att jag sa n ordet men jag nekade. Jag sa att jag skulle säga att hon var seg fast det inte alls passa ihop med meningen, jag våga inte erskänna att jag nästan sa ordet. Efter discord samtalet så blev jag bannad från discorden också... Jag vet att det är fel att säga ordet och att man inte gör sånt, men det var bara jag som var rädd att erskänna att jag nästan sa det.... Detta är HELA sanningen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså helt ärligt vet jag inte, jag är själv medveten om att det jag var påväg att göra var fel fast jag sa aldrig hela ordet så vet faktiskt inte. Men det var helt klart jag som gjorde fel att vara påväg att säga det, som jag skrev tidigare, jag la på när jag kom på att jag nästan sa ordet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nästan allt möjligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att ringa det där samtalet och inte brytt mig om henne istället...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att det absolut inte är okej att säga eller är påväg att säga n ordet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka