Accepterad Tjick | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjick

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053808644/

Ditt Hex-ID: steam:1100001412e2404

Vad är din discord tagg? Tjick#5722

Vem var det som bannade dig? Yes or no

Bild på banmeddelande: bannad gta.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sköt ett skot när autoexpertern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade en biljakt efter en annan kriminell som hade varit kaxig mot oss och hade riktat, vi jagade honom i ungefär 10 min sen börja hans bil att ryka. Vi bad han att stanna flertals gånger men lyssnade inte, vid autoexperten var det en annan bil som körde in i han vilket gjorde att hans bil spinna. Jag bestämde mig för att hoppa ur våran bil och försöka skjuta punka på hans bil eftersom då han eventuellt inte skulle kunna fortsätta köra den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban, jag förstår att yes or no banna mig för detta. Men jag tänkte inte mig för vart jag var någonstans när jag sköt utan jag var bara så fokuserad på att få stopp på honom, vilket var dumt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ allt möjligt om jag ska vara ärlig... men de var länge sedan jag blev bannad eftersom jag nyss började spela igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt kunnat tänkt på vart jag var som en vanlig person skulle gjort och fortsatt jaga honom istället för att försöka skjuta punka på däcken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska skjuta på allmäna platser, och detta kan jag garantera er om att det inte kommer att ske ytterligare en gång!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka