Ej Antagen Tjick | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .

Tjick

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: Tjick#5722

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Anledningen till att jag ska bli staff är på grund av att jag är väldigt bestämd, förstående och noggrann i vad jag gör. När jag tar på mig en uppgift så gör jag alltid mitt bästa för att göra det så bra som möjligt. Absolut så kan man alltid göra fel ibland och alla har sina brister men i det stora hela så gör jag saker väldigt noggrannt och bra. Jag är väldigt bra på att analysera saker och se saker från allas perspektiv för att få ett stora hela och detta gör det väldigt mycket enklare för mig att göra saker inom just staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag har märkt fungerar minst bra just nu på servern mellan staffs och spelare är i vissa situationer kommukationen och när jag säger kommunkationen menar jag att staffs ibland inte gör sitt bästa för att få spelaren att verkligen förstå de misstag spelaren gör och de bra sakerna som spelaren gör och detta är en sak jag vill vara med och förbättra då jag tror detta kan vara nyckeln till flera andra problem. Jag tycker även att folk fearrpar något enormt mycket mer än förut och även metar, detta är något jag vill hjälpa till att stoppa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det som jag tillsammans med övriga staff teamet jag tycker ska göra är att vi inte ska vara slarviga med de val vi gör utan att vi faktiskt står för vilka val vi gör och även gör de så tydliga som möjligt så att de också ska vara så förstårliga som möjligt. Jag tycker även att vi ska vara mer noggranna att ta åtgärder på personer som fearrpar eftersom det är ett stort problem just nu. Tycker det är viktigt att man som staff vågar ta åtgärder på personer, sett väldigt många som låter helt solklara bans bara vara.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är noggrann i sitt arbete, man står för vilka val man gör och man är förstående för andra människor.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp det som så att mitt privatliv kommer alltid i första hand gå först och så är det alltid men jag sitter även vid datorn väldigt mycket och detta gör så att jag kommer ha mycket tid till att göra staff arbete. Så jag kommer vara väldigt aktiv på kvällarna.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit medlem sedan Juni 2021 så jag har väldigt mycket erfarenheter, jag vill dock meddela att jag har ett antal mycket bans men det var när jag var mindre jag var en problemspelare! Länge sedan jag blev bannad och jag känner att jag vill vara med och hjälpa och förbättra istället. Hoppas inte mitt förflutna kommer påverka något vid denna ansökan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har b.l.a varit servervakt många gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event eller jobb skulle jag nog säga :)

Tillbaka