Accepterad Tjick | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tjick

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Tjick#5722

Vad är ditt Hex:ID 1100001412e2404

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:20-23:00
Tisdag: 15:00-23:00
Onsdag: 16:30-23:00
Torsdag: 15:45-23:00
Fredag: 14:00-00:00
Lördag: 10:00-02:00
Söndag: 10:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart 4 år och har 1597 timmar på spelet

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Får inte in någon bild, men jag har blivit bannad 44 gånger och typ 1 eller någonting de senaste tre månaderna. Jag förstår att ni ser mig som inkompetent när ni ser hur många bans jag har men jag har iallafall skärpt mig och tagit rpn seriöst! Det jag gjort i mitt förflutna kan jag ej ändra på och det jag ångrar väldigt mycket. jag har även varit servervakt nu på servern i många månader men förlorade rollen för att jag inte såg att man behövde skriva i behåll chatten, var då på en hockeymatch så då förlorade jag rollen :(

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska övervaka servermiljön och se till att alla håller en bra rp nivå. Om jag ser en på piren som håller på att slåss så ska jag skriva i chatten först att de ska bete sig, om de fortsätter så bannar man dom. En servervakt. En servervakt har en central roll i att övervaka, underhålla och säkerställa att servermiljön fungerar pålitligt, säkert och effektivt.
Ett kortfattat svar på vad en servervakt har uppgift!

Varför vill du bli servervakt på servern? Det som får mig att vilja bli server vakt på Unive är att jag ser hur många som gör fel och det finns inte så mycket jag kan göra åt saken därför vill jag bli servervakt och lära folk hur man rpar och för att göra servern och rpn bätrre. Jag vill mest bli servervakt för att jag vill få bort lallare och folk som inte kan rpa. Jag vill att folk ska kunna bete sig bland alla och ta rpn och servern seriöst och därför vill jag bli servervakt och visa folk hur dom ska bete sig och hur dom ska rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man utnyttjar sin makt till exempel att jag revvar mig själv i scenario bara för att jag kan och vill slippa dö och åka in till sjukan eller att jag väljer att strunta i att banna min lallar kompis som kan ej bete sig på piren. detta var lite abuse samt korruptions sammanfattning.

Tillbaka