- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106593937/
Ditt Hex-ID: 110000144539491
Vad är din discord tagg? CS PROFFS#1337
Vem var det som bannade dig? AI3x
Hur lång tid var din ban? 11 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BANNAD FÖR SUNT OCH FÖRNUUFT AV AI3x
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det blev restart så väntade tills philip skrev att servern va uppe igen och när han skrev så gick jag in och blev bannad av al3x men det går ju inte ens o banna nån som är inne på spelet? måste vara bugg eller nåt för var ej inne på spelet när jag vart bannad restartat 100 gånger och fattar lix inte
och det jag gjorde innan var bara att va inne i mitt hus
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så skulle jag gå in efter restart och vart bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var felaktigt då jag inte ens vet hur han banna mig eller vad jag gjort för tror ej det går att banna om jag ej är i servern och det jag gjorde innan var bara att va inne i mitt hus
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror det är 5
ooc
vdm (min bror)
stream snipe ( lyckades ban överklaga)
och några jag ej kmr ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope
Har du läst våra regler? Ja
// pepsimannen
Restartat 100 gånger
Ditt Hex-ID: 110000144539491
Vad är din discord tagg? CS PROFFS#1337
Vem var det som bannade dig? AI3x
Hur lång tid var din ban? 11 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BANNAD FÖR SUNT OCH FÖRNUUFT AV AI3x
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det blev restart så väntade tills philip skrev att servern va uppe igen och när han skrev så gick jag in och blev bannad av al3x men det går ju inte ens o banna nån som är inne på spelet? måste vara bugg eller nåt för var ej inne på spelet när jag vart bannad restartat 100 gånger och fattar lix inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så skulle jag gå in efter restart och vart bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var felaktigt då jag inte ens vet hur han banna mig eller vad jag gjort för tror ej det går att banna om jag ej är i servern och det jag gjorde innan var bara att va inne i mitt hus
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror det är 5
ooc
vdm (min bror)
stream snipe ( lyckades ban överklaga)
och några jag ej kmr ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope
Har du läst våra regler? Ja
// pepsimannen
Restartat 100 gånger
Senast ändrad: