Accepterad TjenareMannen | Medlem ansökning [Volle] [Sallad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TjenareMannen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199465918309/ (OBS NYTT STEAM KONTO PGA PROBLEM MED FÖRRA HADE ÖVER 1300 timmar på FiveM på förra)

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? TjenareMannen#8027 (NYTT DISCORD KONTO PGA PROBLEM MED FÖRRA)

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christoffer. Han är 45 år gammal och är en trevlig och glad person. Han har som intressen att hänga med vänner och köra bil. Han har ett stort intresse för räddningstjänsten. Han har gått klart hela utbildningen och söker just nu jobb på räddningstjänsten. Ända sedan har var 5 år har han drömt om räddningstjänsten. Annars en skön pratsam person men som även tar del utav andras åsikter och känslor. Han är även väldigt social gillar att träffa nytt folk och umgås prata med andra osv. Han föddes i staden växte upp som vanligt inget kriminellt. Hans Mamma dog dock i en trafikolycka när han var 7 år vilket har gjort att Christoffer har varit deprimerad i perioder men han går fortfarande hos en psykolog det har han gjort i ett par år nu och försöker bearbeta händelsen. Christoffer är en person med humor väldigt glad osv. :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rpat i 2 år kanske ungefär. Jag har otroligt bra med erfarenhet när det kommer till rp jag har en person som allmänt tycker om rp och och otroligt mycket erfarenhet när det kommer till regler beteende osv. Jag kommer bidra med att se till att rpn är hög nivå och skriva report om någon gör ett regelbrott så vi får bort dessa "lallare". :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid att skriva report och se till att servern inte har lallare. Sedan är inte min huvuduppgift att hålla servern bort från lallare det är staffs samt servervakters ansvar. Men vi som spelar bör skriva report om det händer något så att den som gör regelbrott får en åtgärd mot sig. Tycker själv att det är onödigt att skriva i chatten "Sluta lalla" i dem största fallen leder det till bråk i OOC chatten och så blir det hettsigt. Men att skriva report är en bra grej för att få bort lallare och personer som gör regelbrott. :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul för båda parter. Man behöver inte alltid vinna ett scenario det ska vara kul. Så om jag spelar för att andra parten ska få ha kul och den andra sidan gör detsamma som jag då kommer scenariot bli kul och inte tråkigt. :)

Hur hittade du Unive? Ett bra tag sedan i serverlistan när jag började lira rp så gick jag med i dcn och sen har jag spelat i ett bra tag! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka