Nekad Tjenare Broder | Medlem ansökning [ddgamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjenare Broder

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sven

Vad är ditt discord namn? 1Svensson.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Alex Svensson är en ung man i tjugoårsåldern som är född och uppvuxen i en småstad. Han har alltid varit en social person och älskar att umgås med vänner och familj. Han har ett stort hjärta och är alltid där för sina närmaste när de behöver honom.
Ett annat av Alexs stora intressen är bilar. Han har alltid fascinerats av motorer och prestanda och älskar att lära sig om olika bilar och hur man kan göra dem snabbare och mer kraftfulla. Han spenderar mycket av sin fritid på att arbeta på sin egen bil, modifiera och finjustera den för att få ut det mesta av dess potential.
Men trots hans stora intresse för bilar, är Alex aldrig mer lycklig än när han hänger med sina vänner. Han har en stor vänkrets och har alltid något roligt att göra tillsammans med dem. De kan tillbringa timmar tillsammans på en bar eller på en utflykt, eller bara hänga hemma och spela tv-spel eller lyssna på musik.
Alex är också mycket uppmärksam och lyhörd, vilket gör honom till en utmärkt lyssnare. Han är alltid där för att lyssna på sina vänners problem eller bara för att erbjuda stöd och uppmuntran.
Trots att han älskar att hänga med sina vänner och arbeta på sin bil, har Alex en stark självständighet och är bestämd när det gäller att uppnå sina mål. Han vet att det kommer att kräva hårt arbete och engagemang för att nå framgång, både i sin personliga och professionella utveckling. Han har stor respekt för människor och andra kulturer, och drömmer om att kunna resa och uppleva nya platser med sina vänner i framtiden.
I framtiden hoppas Alex kunna förena sina passioner för bilar och socialt umgänge genom att öppna en verkstad tillsammans med några av sina vänner, där de kan arbeta på bilar samtidigt som de skapar en social gemenskap. Han tror att det skulle vara en fantastisk kombination av arbete och nöje, och skulle göra honom både lycklig och framgångsrik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med olika typer av rp som behövs, men främst social rp och rp som är rolig för alla och så alla kan ha en rolig rp upplevelse. Jag kan bidra med social RP till servern genom att hjälpa till att skapa autentiska och meningsfulla interaktioner mellan spelarna, baserat på deras karaktärers personligheter och relationer till varandra. Jag har tidigare rpat på flertal väldigt seriösa rp serverar och då med hjälp av den erfarenheten så kan jag utföra väldigt utvecklade scenarion med social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för sin egen vinning, det kan t.ex vara att man inte alltid ska t.ex köra en jätte bra bil för att vinna ett scenario, man måste tänka på motparterns upplevelse.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom streams, yt videos

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka