tjenamors | Polismyndigheten Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjenamors

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 15 Juli 2009

Vad heter du på discord? Meblin Man#4273

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 37h

Hur aktiv kommer du att vara? 90% av tiden jag är hemma och inte har skola är jag inne.

Vad heter du? Jesper Fagerberg

Hur gammal är du? 22 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli en polis på Unive då jag själv är emot det kriminella och vill göra det rätta i staden så att alla känner sig trygga osv, jag vill att alla personer ska kunna känna sig trygga och medvetna om att det finns poliser omkring i området då jag kommer vara väldigt aktiv i tjänst. Polis för mig är ett jobb med mycket ansvar och kring min karaktär och hur jag utspelar den så skulle jag vilja påstå att han kan ta det ansvaret och kunna sköta sitt jobb elegant. Min karaktär vill ha det ansvaret som polis för min karaktär är en person med ett enda målinriktning och det är att bli polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigaste inom polisyrket är att man ska kunna det man gör och man ska göra det professionellt då man ska inte chansa på sina handlingar utan att man ska veta om det man håller på med, jag tycker även man ska va en person med mycket kunskap om polisyrket då just vad som helst kan komma upp och så ska man kunna sin sak.

Vad vet du om yrket i helhet? Om vi utspelar sig på min karaktär så har min karaktär läst till sig väldigt mycket kunskaper om polisyrket, lagar osv. Jag själv utanför min karaktär vet en god del av saker inom polisyrket då jag sedan tidigare har läst på mig mycket om polisyrket då jag tyckte att själva polis ämnet vart intressant. Så jag har ju rpat som att min karaktär har läst på sig grundlagar osv inom polisyrket.

Har du några tidigare erfarenheter? Japp. Jag har varit polis i en annan stad.

Hur är du som person? Jag som person är främst en person som är grymt beslutsam, jag själv kan alltid ta det rätta beslutet om jag får ansvaret till att ta beslutet. Annars så är jag en glad och trevlig kille som alltid vill personernas bästa och kunna hålla en trevlig stund med alla.

Är det något vi bör veta om dig? Inget riktigt speciellt. Jag är bestämd och kan polisyrket. Jag ser fram emot svar och kanske jobba med polisen.

Hej,
Vad kul att du vill bli polis! Det behövs ingen skriftlig ansökan för att bli polis, sväng förbi pirens polisstation och ta en intervju med en rekryterare!

Med vänliga hälsningar,
Rekryteringen
Unive Polismyndigheten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka