Nekad tjenamors | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjenamors

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? tjenamors#4273

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdullah mahmoud.
Han är 21 år gammal och har bott Sverige i lite över 9 år. Han flydde från syrien sommarn 2014 då det utbröt krig. Men abdullas pappa Ahmed blev kvar i syrien och tyvärr gick i bort i striderna, detta var då allting onda började i abdullah. Hans mamma hade tufft i sverige med ekonomi och bodde i en förort som heter husby och lockades snabbt in i den kriminella världen. Han började med små brott som springpojk åt äldre folk men allting blev värre och värre.
Efter några år så var abdullah en stor ledare i husby och blev indragen i en konflikt och vi se sin bästa vän Dragan bli skjuten framför sig. detta har satt sina spår i abdullah och han har väldigt mycket ilska och aggresion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med socialt samt seriöst rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska leva in i sin karaktär och inte gå ooc börja bryta karkatär så att din motparten får den bästa upplevesen i scenariot. att man ska rollspela som i verkligheten och man förväntar sig att motparten ska göra samma sak så båda fårlika bra upplevelse

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att det är den störst svenska serven på Fivem och att mina vänner spelar på den här serven.

Nekad, utveckla hur du kan bidra med ett seriöst & socialt rollspelande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka