Accepterad tjenamors | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjenamors

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199159063928/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Meblin Man#4273

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper Fagerberg, svensk ursprung med en far som kommer ifrån Finland och en mor som är är svensk sen långt tillbaks i historien. Jesper föddes i Stockholm år 2000, hans föräldrar var en familj som hade de väldigt bra både politiskt, ekonomiskt och socialt. Exempelvis Jespers far som heter “Hans” arbetar inom lokalpolisen i centrala stockholm, medans Jespers mor “Jasmin” arbetar också inom Stockholm men på sjukhuset som överläkare. Jespers uppväxt var de inget konstigt med, varken något kriminellt eller olagligt han bemötte. Då han arbeta på inom skolan och hade föräldrar som betala hans kläder och råvaror. Jesper avslutade gymnasiet när han var 19 år så valde han att göra värnplikten. Då utbildade han sig till Jägare inom militären. Väl när Jesper kom hem så hade han ju cirka 30,000 kr på kortet efter sin värnplikt och valde att använda dessa pengar för att flytta in i Astro och äntligen få flytta hem ifrån sina föräldrar till sitt egna lilla vrå. Jesper intresse handlar ju mycket om socialitet, alltså träffa ny individer men också lära känna samhället, han kommer även antagligen bli polis i framtiden om de går bra för hans studier inom Polishögskolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har utforskat servern nu ett tag och jag vill få någon större roll i rpn och kunna vara med och rollspela mer vilket jag verkligen tror att jag kommer kunna göra om jag blir medlem. Jag kommer hålla mig till reglerna så det blir en rolig upplevelse för alla. Jag är en öppen person som är kreativ och påhittig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? socialt och seriöst rp samt att jag kan göra så att nya spelare kan känna sig välkomna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att det är den störst svenska serven på Fivem och att mina vänner spelar på den här serven.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka