Accepterad tjenamors | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjenamors

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199159063928/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Meblin Man#4273

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2000

Berätta om din karaktär. han heter Jesper Fagerberg. Hans uppväxt va bra han va uppväxt med barn mamma och pappa hans intresse var Innebandy som liten och även senare in i livet. Jesper vann 4 VM-guld med Sverige i innebandyn. Jesper kom ur innebandyn vid 36 års-åldern och det var då han hittade sitt intresse med att skruva på motorcyklar och när han meka så kom han in i sin bubbla som han hade när han körde innebandy. när han va där med sin brorsan Emil Fagerberg så hade han ett lugn och dom drack 2-3 öl varje kväll och hade det jävligt roligt om kvällarna med brorsan sen efter dom blev klara med motorcyklarna så började dom meka på så börja dom åka på dom utan körkort för dom inte hade pengar till det sen efter ett tag så kände dom 2 brorsorna att starta ett företag som inte gick så bra i början och då var Jesper nära på att gå in i nästan väggen sen så hittade Jesper en gammal motorcykel som han börja meka på och sen sålde den för att få in pengar till företaget och efter ett tag så börja dom få kunder och tjäna mer pengar och just nu så lever dom ett bra liv med varandra och ska försöka få upp sitt företag igen och hjälpa folk med deras motorcyklar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan ge ett socialt och seriöst rp med andra spelare och vissa nya spelare att man kan ha kul även fast man inte är kriminell eller har nåt jobb eller liknade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? socialt och seriöst rp samt att jag kan göra så att nya spelare kan känna sig välkomna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att det är den störst svenska serven på Fivem och att mina vänner spelar på den här serven.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka