Nekad tjenamors | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjenamors

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199159063928/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Meblin Man#4273

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper fagerberg han är född år 2000 han är alltså 22 år gammal på fritiden gilar han att grilla och spela fotboll har har spelat fotboll sen han var sex år gammal och i den svenska serien hejar han på Hammarby och i campasinge lig hajar han på arsenal Han är född på en gård ute i skåne med sin mamma , pappa och sin lila syster. Men nu levar han ensam livet på östermalm och jobbar som mäklare man skulle kunna kalla han en riktig stekare han har bakåt slickat hår och dyra kläder och en rolex på höger handen. Han var även med i programet naked atraction det är ett dating pogram på tv 4 där man ska dejta via att bara se sin partens kropp men det gick inte så bra för han där hon som skulle välja om hon ville gå på en dejt valde en annan. Men han fick i alla fall 9 tusen för att medverka i programmet även fast det inte går så bra för han med dejtandet har han ett glatt liv idag. Han har ett stort intresse i mat och bilar, han har dock en oro om framtiden och hur den ska se ut då han börjar få en sämre position i sitt jobb och behöver lägga fler timmar på jobbet för att behålla sin livsstil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rp'at ett tag nu och jag vet en del om hur man ska hålla ett bra rp sammanhang, jag har spelat på unive tidigare men har även spelat mycket på andra svenska rp servrar. Jag kan bidra med en civil man som jobbar vitt och lever ett finare typ av liv för unika rp scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en civil man som jobbar vitt och lever ett finare typ av liv för unika rp sammanhang. Jag kan hjälpa polis som vittne mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara bryr sig om att "vinna" vilket kan vara att döda en fiende eller annat, utan att man försöker istället göra det bästa utav scenariot genom att ibland t.ex låta sin fiende vinna för att skapa ett bättre och mer realistiskt scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att det är den störst svenska serven på Fivem och att mina vänner spelar på den här serven.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka