Nekad tjenamors | Medlem ansökning /Hugge/

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjenamors

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199159063928/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? tjenamors#4273

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper Fagerberg och är 22 år gammal. Han är en person som älskar att vara med sina kompisar. Han gillar även att köpa bilar och sedan pimpa och trimma dom och byta dom mot coolare bilar. Han har många vänner och med dom brukar han köra runder och åka bil med. Han är väldigt snäll och omtänksam men kan också ha väldigt dåliga dagar och då kan han bli arg väldigt lätt men det brukar inte vara några problem. Han har väldigt lätt att skaffa vänner och familj och han älskar att slösa sina pengar.
Hans Mamma/ Kerstin är tyvärr död och även hans Pappa/ Anders. Den ända familjemedlemmen han har kvar är hans bror Lars Fagerberg. Men han lever ett bra liv och njuter av varenda dag alltså en riktig dag njutare.
Det finns en tjej han gillar som han tycker är riktig snygg men han vet inte vad hon heter och vågar inte fråga ut henne på DATE. Men han älskar sina vänner och sin bror otroligt mycket utan dom hade han inte klarat sig igenom livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag älskar denna servern och vill göra den till en så bra plats som möjligt och skaffa fler vänner. Jag vill även kunna ansöka till vissa jobb som inte går om man inte är medborgare. Skulle älska att jobba på Auto Experten. Jag vill också göra så andra känner sig trygga på denna servern och vill även få tillbaka mina gamla minnen på detta spelet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? socialt och seriöst rp samt att jag kan göra så att nya spelare kan känna sig välkomna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att det är den störst svenska serven på Fivem och att mina vänner spelar på den här serven.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka