Nekad tjenamors | Ban överklagan (XENON)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjenamors

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159063928/home

Ditt Hex-ID: steam:110000147743578

Vad är din discord tagg? Meblin Man#4273

Vem var det som bannade dig? XENON

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Scammade en kille på import bil.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Säkert för något klagomål om att jag tydligen scammat någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte. Men tror jag stod utanför meko och pratade med några.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det eftersom att jag inte har ett minne utav det om det inte var det läget då jag bytte en Ferrari import mot en BMW import. Fast det var mer jag som vart scammad i det läget för Ferrarin ligger nog högre upp på listan i både raritet och pris.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tog lärdom då av att hålla mig mer exakt till reglerna och inte göra fler dumheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning tbh.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vara lite mer försiktig i affärer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka