tjenamors | Ansökan till Staff.

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjenamors

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: tjenamors#4273

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bidra till att fortsätta utveckla servern. Jag tror att så aktiv som jag är och så mycket tid jag lägger ner här just nu så hade detta passat mig perfekt. Positionen intresserar mig väldigt mycket och jag är väldigt hjälpsam och pålitlig som person. Jag hade varit mycket aktiv ingame och speccat för att hålla en så god rp nivå som möjligt samt sökt mig till flera områden som intresserar mig exempelvis support. Nu när det är sommarlov har jag massor av tid att spendera och detta är något jag verkligen hade satsat på för att fortsätta driva denna fantastiska stora server framåt.

Jag kommer lägga mycket tid ingame och specca och se till så att rpn sköts snyggt och få bort lallare. Jag tror jag hade fyllt en stor plats i staff teamet med all tid jag verkligen vill lägga på serverns bästa och serverns utveckling och få unive till sin högsta potential. Jag brinner verkligen för att hjälpa folk och jag har otroligt mycket fritid där jag skulle kunna göra massa staffarbete.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skoldagar:
Måndag: 15:15-20:00
Tisdag: Samma som måndag
Onsdag: 15:00-20:00
Torsdag: 14:20-20:00
Fredag:14:10-22:00
Helg: Så mycket jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 5-6 månader på unive och ser mycket potentiell i servern.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte på unive men har varit staff på STRP.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb och Donation. Jobb skulle jag kunna jobba med men är inte så sugen på det. Donation är samma sak.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka