Accepterad TjenaKExet123 | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crhomacat23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Meja

Vad är ditt discord namn? Abdula69#2110

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2009

Berätta om din karaktär. moa är en glad tjej som vill skaffa en bra religion med vänner och familj, Samt funderer hon på att bli krimminel och göra busiga grejer. Moa gillar att ströga och att göra roliga saker som köpa bilar hänga me sin bästa kompis Osman Rahim och sin pojkvän Adam Löw Moa e väldigt spontan men samtidigt lycklig hon vet vad hon ska göra och kan väldigt mycket Moa har velat lära känna flera personer och kunna testa olika jobb Moa gillar bil handel och e också i bakgrunden från frankrike Moa är med street gäng som hon hänger i då hennes Kompis Osman oCha adam är me crips Moa vill gärna bli medborgare och bli busig (kommer förmodligen köpa krim när jag blir medlem) Moa e ganska orädd och gillar farliga saker nu söker moa sig en bra framtiden i denna stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktiv, Kan försöka göra ''reklam'' på olike webbplatser, hjälpa folk i occ och ingame kommer bidra med social rp och prat rp samt följa alal regeler och kommer försöka utveckla min rp och ta lärdom till framtiden kunna lära känna nya vänner och bidra me den bästa rpn jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna ska ha lika kul i scenario och att man alltid inte behöver vinna scenario för de ska va kul som tex du kan låta polisen vinna ett scenario när din bil e sönder under rån ist för skjuta tillbaks och göra saker kan du ge dig för dom ska ha kul i scenario ocksp

Hur hittade du Unive? twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka