Nekad Tjenahej_Johan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sunk69

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
67
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? tjenahej_johan

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Genom att jag har vänner som är M-A och då så klart vill jag också vara det och kunna stötta unive med något eftersom jag har inget att göra nu för tiden och har tid till något liknade som detta som M-A.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? På senaste tiden har jag märkt att det finns få medlemskap ansvarig och att de är inaktiva medlemskap ansvarig och det vill jag kunna ändra på genom att kunna godkända folk på forumet, så många som möjligt och ta många intervjuer med fram kommade aktiva medlemmar, lall fria medlemmar så att alla känner sig välkomna och trygga till Unive. Jag kommer va en aktiv medlemskap ansvarig som kommer kunna mitt jobb framåt som medlemskap ansvarig på ett bra sätt. med mig som medlemskap ansvarig kommer de alla kunna slippa ta intervjuer/godkända folk. Kommer vara aktiv med att medlemskap ansvarig tar intervjuer och bara kunna sätta sig i vcn i väntan på att få sin intervju av mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bemöter hen med full respekt , trevlig , snäll och kompetent samt hur hen är/mående.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att kunna ha bra rp med sin karaktär, veta hur man hanterar sig, inte lallar , inte stökig samt få bort de som bryter man grundreglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? - kompetent
- lallfri
- veta grundregler för unive
- mogen
- seriös
- godkänd på sin intervju till medlem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer att göra mitt jobb som att läsa/godkända ansökningar samt ta intervjuer och försöka att inte bryta mot någon regel inom medlemskap ansvarig.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 18:00 - 22:00 Tisdag 18:00 - 22:00 Onsdag 18:00 - 22:00 Torsdag 18:00 - 22:00 Fredag 18:00 - 00:00 Lördag 14:00 - 00:00 Söndag 14:00 - 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? har dyslexi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka