Nekad Tjenadojan | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjenadojan

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352843193/

Ditt Hex-ID: 1100001176641b9 Hex:

Vad är din discord tagg? Twistツ#2007

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad för jag va support på en annan servern medans jag va wl och krim och hade gäng på unive.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag svek servern och gick till en anna och va support och spela där! Jag vet att jag gjorde fel och jag kommer aldrig göra om de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt som support på en annan server och svek unive. De ångrar jag stort idag och vill tillbaka kommer aldrig göra samma sak igen som jag gjorde!! Mår dåligt över de beslut jag tog där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag gjorde fel och ångrar de idag och är väldigt ledsen över de. Jag förstår vrf de banna mig. Men jag vill jättegärna tillbaka till servern och rpa med mina grabbar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för suntförnuft jag körde lite för fort i stan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna på unive och inte svikit dom jag skulle bara kört på unive och skitit i en annan server för jag älskar unive jättemycket och väljer unive framför någon annan. Jag är hemskt ledsen över de jag gjorde och de kommer ej hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad då så kommer jag göra saker annorlunda för jag kommer inte svika unive. Jag kommer bara köra på unive och rpa där och skaffa nya vänner och ha en social rp. För jag vill rpa med mycket folk man får nya kompisar då också. De vill jag gärna ha.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka