Accepterad Tjenadojan | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjenadojan

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352843193/

Ditt Hex-ID: 1100001176641b9 Hex:

Vad är din discord tagg? Tjenadojan#9999

Vem var det som bannade dig? Tuggummi

Hur lång tid var din ban? Perma Ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism/Säger N ordet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Yes för va och rpa och prata med några grabbar ingame sen så när jag skulle prata kommer min syster och säger N ordet tycker de är helt fel av henne att säga så förstår dom men asså blev helt förstörd för blev arg på henne och ledsen för hon förstörde för mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag va och rpa med mina kompisar och sen så efter ett tag när jag pratade så kom min syster och sa n ordet och de va helt fel av henne att säga de tycker inte de aceptabel att säga så av henne jag får ju lida för de och hatar verkligen när folk är rasister.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den är lite felaktig för de va ej jag som sa de förstår de kom genom mina hörlurar men kan inte styra över henne försökte muta micken fort som fan men han inte för vill verkligen inte att de skulle hända för älskar server och vill spela där så blev skit ledsen och de för att hon sa de ordet blev helt förstörd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft, Blåljus abuse och powergaming,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte för hade inte hunnit göra något på den korta tiden asså hade velat spola tillbaka tiden för de va skit tråkigt att de hände hatar ordet och man är inte mogen och inte vissar respekt när man säger så blev helt förstörd älskar servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen att inte ha en dum syster och har sakt till henne asså du förstör för mig och de.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka