Accepterad Tjenadojan | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjenadojan

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352843193/

Ditt Hex-ID: 1100001176641b9 Hex:

Vad är din discord tagg? Tjenadojan#9999

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blev bannad för powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde lite för fort i kurvorgna och dom har klipp på att jag kroka men inte för mig min dator laggar ass mycket så de va nog skit mycket dsync.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bil i kurvor i hög hastighet. Och kroka för dom i höghastighet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså tycker inte den är helt felaktig men asså jag har mycket lagg och desync försöker fixa de varje dag. Men förstår dem men de va helt fuckad för mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för suntförnuft jag körde lite för fort i stan och blåljus abuse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skulle inte kört så snabbt och skulle tänkte mig för i kurverna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag har lärt mig att inte köra så snabbt och tänka mig för innan jag kör så där.

Har du läst våra regler? Ja

Skrev allt som hände bara de va inte mycket men de va de som hände och de är snart helg
vill spela då och vill va med på evntet

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka