Nekad Tjenadojan | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjenadojan

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot lomyr lundqvist

Ange ditt födelsedatum 24 April 2007

Vad heter du på discord? Tjenadojan#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag flera timmar om dagen kommer jag va aktiv:

Hur länge har du spelat på Unive? Ett bra tag nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till ingame väldigt mycket med kick och svban. Jag kommer försöka göra rpn mycket bättre för har sätt väldigt dålig rp och när jag gör de kan jag inte göra något åt de. Jag vill hjälpa folk när dom behöver om någon lallar då kan jag svbana eller kick beror på vad han gör eller hen gör. Vill inte att folk ska förstöra rpn för då kan de bli så att all rp blir dålig runt om kring, då blir de kaos och då börja folk bråka och då blir de kick eller svban men alltid beror på säga till dom ingame innan för man vill ha kvar så mycket spelar som möjligt men dom som lallar ska bort men dom kanske lär sig genom att man säger till dom och då är de väldigt bra. Är väldigt aktiv::

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För de finns vissa tillfälen folk lallar då kan jag inte göra något åt de då och då blir de väldigt svårt för mig att göra något men om jag skriver en report så kan han redan va borta då är de försent och då hade jag anntigen kunnat kicka han eller hen/svban. Jag tycker att jag vill hjälpa till att få bort lallet och göra de till en bra rp runt omkring. Jag kommer göra väldigt mycket för server´n. Aktiv:::

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Ja för jag är väldigt aktiv och jag träffar på väldigt mycket lallare och då kan jag inte göra något åt de men kan skriva /report men han eller hen kanske är borta då och då tänker jag så här då kan jag hjälpa till istället så inte rpn blir för dålig på platformen och då vill jag allmänt hjälpa till. Aktiv::::

Varför ska just du bli servervakt? För att jag 'är väldigt aktiv och väldigt mycket kunskaper inom servervakt har varit de men inte nu men jag tänker så här jag vill hjälpa servern så mycket jag kan för jag vill att servern ska va så bra som möjligt och då blir rpn mycket bättre också de är de jag är ute efter och är väldigt aktiv som jag sa då blir de ännu lättare att få bort lallare men jag har kusnaper inom de och jag vet hur jag ska gör aoch jag vill höja rpn väldigt mycket bland folk och då kan jag göra de genom att säga tilll dom eller kicka dom elelr svbana dom. Aktiv:::

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hjälpa servern väldigt mycket och är ju aktiv så då blir de väldigt bra om jag kan hjälpa till för jag träffar på mycket lallare som brandman och då måste man göra något åt de men jag kan inte de alltid för /report kan ta för lång tid att få svar på att man behöver hjälp de är därför jag vill hjälpa istället för jag kan själv lösa de då.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har kusnaper inom de skriver några:: / noclip /bring (id) /goto (id) / sqlunban (Hex id) /kick (id) Anledning /sqlbanoffline (permid) och Tid) Anledning) /clearinventory (id) /spec (id) /frezz (id) /revive (id) /Giveitem (id) Föremål) /dv /announce /Sqlban (id) Dagar( Anledning) /giveweapon (id) Föremål)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ar blivit bannad två gånger första gången för suntförnuft sen efter den är de blå ljus abuse.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara på denna:::

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka