Inaktuell Tjenadojan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tjenadojan

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot Lomyr Lundqvist

Vad heter du på discord? Tjenadojan#9999

Ange ditt födelsedatum 24 April 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att söka va att alla medlem ansvariga kanske behöver lite extra hjälp. Jag kommer bidra med många wl och är väldigt aktiv jag kommer hjälpa till med de som behövs. Jag vet hur allt fungerar som medlem ansvarig. Och de som också fick mig att söka va att denna servern är skit bra då tänkte jag vrf inte passa på att söka till medlem ansvarig. Jag sökte också för jag är helt rätt för detta för har erfarenheter som detta då betyder de att de blir mycket lättare att läsa mycket medlem om man vet hur man ska göra. Jag kommer kolla jätte många medlem. Och detta har jag velat bli jätte länge nu. Nu tog jag mig an och sökte de till detta som jag älskar. Jag älskar att hjälpa folk och göra folk glada och nöjda med de dom gör. Jag är en trevlig person och en snäll jag är en omtänksam person och de är bra som medlem ansvarig. Mvh Vilgot

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig för att jag är helt rätt för detta och jag har alltid velat bli medlem ansvarig på denna servern. Jag är en omtänksam person och de är bra jag är väldigt aktiv köra varenda dag på servern och de är skit roligt. Men nu vill jag börja med att kolla medlem och sånt om jag blir godkänd och jag kommer sköta detta ansvar väldigt bra. Jag kommer kolla mycket medlem så ofta jag kan till och med i skolan för vill verkligen hjälpa till med så mycket som möjligt. Jag är en sån person som vill bara göra folk glada och nöjda och är en positiv person och jag är alltid på bra humör. Jag kommer bidra med allt bra. Mvh Vilgot

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag är en person som älskar att bemöta andra personer med bra humör och va rolig ibland och då blir de lättare för mig och för dom om dom blir på hugget. När man ska ta muntlig medlem har tagit de flera gånger på andra serverar och de gillar jag älskar att ta wl och läsa wl. Jag blir typ gladare av de och de är positiv jag är en omtänksam person och ja jag kan bemöta människor med respekt och va på humör har inga problem med de. Mvh Vilgot

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att jag kommer läsa mycket wl och jag kommer bidra med allt bra som ni vill att jag ska göra är en person som inte har svårt att ta emot de som jag blir tillsagd till. Jag har inga problem med något av detta jag kommer göra de som behövs för att alla ska bli nöjda och glada de är de jag strävar efter. Jag tycker de är kul när andra personer bli glada då blir jag gladare. Jag kommer sköta detta med respekt och va trevlig. Vill bara hjälpa till med detta för känner att detta är helt rätt för mig att söka nu för har erfarenheter för detta och detta är de jag älskar att läsa wl och ta de muntlig efter åt. De är en sak av de mesta som gör mig väldigt glad. Är väldigt social bland andra personer gillar att prata med människor och ja har inga problem med de. Mvh Vilgot

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dom ska kunna köra bra rp och inte förstöra för de är inte rolig och dom ska följa reglerna annars är de inte lönt att va medlem på en seriös rp server då kan man bara lämna tycker jag. Jag kommer kolla medlem ansökningarna väldigt noga för tycker de ska va rätt så svårt att bli medlem på en server som denna för den är bra och väldigt seriös då tycker jag att de ska va hårdare krav på folk ingame är de hårda krav tycker medlems ansökningarna ska va hårdare för de är en väldigt seriös server. Mvh Vilgot

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner ett stort ansvar som wl ansvarig och de är jag villig att ta de ansvaret som de jag är helt rätt för de också kommer kolla mycket wl. Jag kan reglerna och jag kommer ta de ansvaret och jag har erfarenheter om detta och ja jag är helt rätt för detta tycker jag. Mvh Vilgot

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer va väldigt aktiv jag kommer kolla wl varenda dag ofta väldigt ofta. Kommer kolla när jag är i skolan skriver lite tider: Måndag till Fredag kan jag kolla mellan 15:00 till 22:00 och ibland i skolan och då har jag ingen tid då. Fredag Till Söndag då kommer jag kolla mellan 13:00 till typ 00:00. Söndagar kommer de bli 13:00 till 22:00 men annars så löser jag de kommer kolla väldigt mycket. Och på lov kommer jag kunna kolla mellan 13:00 till 01:30 till natten.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar bara på denna servern och kommer göra de hela tiden asså bästa servern:::

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte Mvh Vilgot

Tillbaka