Nekad tjena1232 | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjena1232

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966885942/

Ditt Hex-ID: 11000013bffce36 (Hex)

Vad är din discord tagg? TBD_Einars#4236

Vem var det som bannade dig? gunnar

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lallare, fake-polis ~Gunnar. Återstår: 18 dagar 6 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gunnar bannade mig för att jag hade poliskläder på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis blivit unbannad och skulle gå in på servern för att byta mina kläder, från poliskläder till mina vanliga.jag blev bannad för att jag hade poliskläder på mig. jag försökte bara så snabbt som möjligt och och byta mina kläder från poliskläder till min vanliga outfit. jag vet att jag hade gjort fel innan och gunnar förstod det och gav mig en andra chans. jag ville ändra allt och det försökte jag. jag åkte så snabbt jag kunnde till klädaffären för att byta mina kläder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det beror på. om han bara såg när jag gick in poliskläderna så förstår jag verkligenatt jag förtjänar en ban men jag ville byta mina kläder och ni på staff kan se det om ni kollar vad jag gjorde på servern innan jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de har varit att jag har varit otrevlig mott staff och att jag har kört för fort. jag försökte ändra på det men när jag försöker ändra på det blir jag bannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det ända jag hade kunnat göra var väll att skriva till någon i Staff teamet och säga till att jag ska åka och byta kläder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig ska ha på mig en uniform från någonstans jag inte jobbar på.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka