Tjena Tjena
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 17 Juli 2008
Vad heter du på discord? idioten
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 154
Hur aktiv kommer du att vara? 2-5 timmar per dag
Vad heter du? Huck deegan
Hur gammal är du? 31
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? för jag tycket det är roligt att försöka att göra stan till ett säker stad, och att göra staden till en tryg plats
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska vara modig, snäll, trevlig, bra på att prata med folk, OSV
Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan ganska mycket om polisarbetet för Jag har varit Securitas vakt innan
Har du några tidigare erfarenheter? Jag kan ganska mycket för Jag har varit Securitas vakt innan
Hur är du som person? snäll, trevlig, positiv, bra på att prata med folk, välkommade, OSV
Är det något vi bör veta om dig? att jag vill väldigt gärna bli polis
Vad heter du på discord? idioten
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 154
Hur aktiv kommer du att vara? 2-5 timmar per dag
Vad heter du? Huck deegan
Hur gammal är du? 31
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? för jag tycket det är roligt att försöka att göra stan till ett säker stad, och att göra staden till en tryg plats
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska vara modig, snäll, trevlig, bra på att prata med folk, OSV
Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan ganska mycket om polisarbetet för Jag har varit Securitas vakt innan
Har du några tidigare erfarenheter? Jag kan ganska mycket för Jag har varit Securitas vakt innan
Hur är du som person? snäll, trevlig, positiv, bra på att prata med folk, välkommade, OSV
Är det något vi bör veta om dig? att jag vill väldigt gärna bli polis