Nekad Tjena Tjena | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjena Tjena

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/768245852347259234/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Idioten

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter CeeJay Jr och kommer ifrån ett ganska tufft område i Stockholm Odenplan. Han har bott där hela sitt liv och levt i ett ganska kriminellt liv. En dag när han skulle hem ifrån skolan så hittade han sina föräldrar döda, det var folk ifrån hans liv som dödade dem alltså opps. Nu är han 26 år och försöker hitta ett nytt ställe och bo på för att rymma ifrån sina problem. Han vill förbättra sitt liv och leva lagligt kanske hitta jobb, fru och få barn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag varit staff här förr med blev borttagen för en anledning men nu blivit unblacklistad. Jag kommer vara aktiv på servern och gladeligen komma tillbaks till den roliga tiden jag hade på servern. Jag har dem erfarenheterna som krävs för att ha en rolig tid på Unive och känner massa av olika karaktärer på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive eftersom har varit här ett jätte långt tid och har Unive har varit den bästa servern jag har kört på en väldigt lång tid.

Hur hittade du Unive? FiveM och såg att det var den största i Sverige

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill uppnå den bästa sidan av min karaktär och skapa bra scenarion eller bara göra om en staff ansökan och komma tillbaks till de teamet som man var i förr, men om den chansen inte till vill jag bara få en så rolig stund för både mig och alla andra på denna server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Gå med i staff teamet igen eller finna den bästa sidan av min karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inget

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka