Nekad Tjena Tjena | Medlem ansökning [mekkafvv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjena Tjena

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Ärox eller _idioten

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter joel sten och han är född 2000-07-22 eller 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? chill smart rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är uppvuxen i en liten stad i mitten av sverige han är väl för det mesta rätt så lugn eftersom att han hade en väldigt sträng farsa som han växte upp med men ju äldre han blev så blev han mindre lugn för varje år i skolan var han den så inte gjorde ett skit han var bara där för att hänga med kompisar och jävlas med lärare han kom på något sätt in på bygg programmet på gymnasium gick klart sin skolgång och sen så skaffa han en jobb och liten lägenhet men nu så vill han flytta till unive och försöka bli något bättre och starta ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en väldigt hög rp nivå samt 0 lall genom att jag ofta försöker att hjälpa andra spelare som kanske är rätt så nya till rp att lära dem vad man gör och hur det funkar och vad man kan och inte kan säga och lite sånt sen skulle jag nog villja påstå att jag är ganska bra på att lunga ner folk och lära vad som är rätt och fel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte alltid ska göra/spela ett scenrario i din egen vinst genom att exempel om man gör ett rån och krockar så sitter man kvar och låter polisen ta en även om man hade kunna skita i att rpa att man är skadad och springa iväg med pengarna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har väl gjort det efter som jag har spelat väldigt mycket rp men aldrig något grovt skulle jag säga har inget speciellt på minnet nu men kanske om man rånat någon på lite dåliga brister eller kanske börjat slåss eller något

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft RDM typ

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Nekad.

Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka