Accepterad Tjena Tjena | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tjena Tjena

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/768245852347259234/

Ditt Hex-ID: 110000146863d61

Vad är din discord tagg? Idioten#6720

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 4 månader

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag rånade den stora båten utan att veta att man måste vara krim sorry jag ska aldrig göra det igen jag hoppas att jag blir unbannad för jag har lägt ner flera 100 timmar på denna servern och jag vill inte att det ska bara ta slut för ett misstag jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte båt och såg den stora båten vid piren jag ville gå och kolla vad som fanns där och då såg jag att man kunde råna båten och då ville jag göra det men jag visste inte att man måste vara krim jag ska aldrig göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad inan men jag hoppas jag blir unbannad jag är ledsen för det jag gjorde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kuna tänka på reglerna och bara dra där ifrån eller inte gjort det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra något som att krim om man inte är krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka