Nekad tjeeo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjeeo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? supertotte

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi plåtboll 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggrersiv rolig speciell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi växte upp med bråk och våld hemma, och det satte sig hårt i honom. Han har sett mer skit än många i hans ålder, och han är trött på allt det där. Nu vill han bara hålla sig ren från drama och problem. Hans plan är att fokusera på sitt eget, skaffa lugn och ro, kanske plugga upp sig och bygga ett bättre liv. Han vill lämna allt det gamla bakom sig och bara gå rakt fram mot något som faktiskt känns bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket rp genom att skapa bra, roliga och genomtänkta scenarion som engagerar både mig själv och andra spelare. Mitt fokus ligger på att utveckla ett längre RP där karaktärer, relationer och händelser får ta tid att byggas upp på ett naturligt och trovärdigt sätt. Jag värdesätter kvalitet i rollspel och strävar efter att alltid bidra till en positiv, kreativ och underhållande spelupplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte alltid sätter ditt eget resultat eller din egen karaktärs “vinst” i första hand, utan i stället fokuserar på ett bra och trovärdigt för alla inblandade

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men de var när servern va nyöppnad och vetefan vad det var för ngt va ung o dum

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming är när man spelar sin karaktär orealistiskt för att alltid få fördelar, till exempel genom att ignorera skador eller konsekvenser. Metagaming är när man använder information som ens karaktär inte har tillgång till, såsom OOC-information från Discord, streams eller andra källor.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka