Accepterad tjaotjaoV3 | Ban Överklagan [Maionais07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0llen

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098893032/

Ditt Hex-ID: 110000143de12e8

Vad är din discord tagg? j0llen

Vem var det som bannade dig? Maionais07

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Maionais07 valde att banna mig för att han inte såg att jag rpade på mina skador när jag krockade i en bil vilket jag förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod AFK och då ser jag att jag blir utskickad från servern och då ser jag att en ban har placerats av Maionais07 men innan det så hade jag suttit i en bil som hade krockat men under tiden så var jag på toa en snabbis för så jag såg inte när vi krockade det var därför jag inte sa något eller gjorde någon /me men nu har jag sett klippet och jag ser att vi krockade och då förstår jag varför han bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju egentligen en en rätt ban eftersom att jag inte rpade på skadorna när vi krockade men samtidigt så var jag inte vid datorn just då så jag hade inte möjlighet att skriva /me eller prata ingame.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var länge sedan jag hade en ban, jag har inte varit bannad på flera månader så jag kommer inte ihåg min snaste ban jag fick men däremot så vet jag att jag blivit bannad flera gånger för några år sedan när jag var ny på servern och efter dom har jag lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att inte gå på toa just då för att vara med i rollspelandet och det är också någonting jag ber om ursäkt för att jag givk AFK eller ja gick på toa en snabbis men jag hade ju som sagt kunnat vara kvar och rollspelat på skadorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte gå AFK när man sitter i en bil för att man kan krocka och då kan man inte rollspela på sina skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka