Nekad tjalle bildoktorn | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tjalle bildoktorn

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad heter du på discord? mr.sexy1707

Vad är ditt Hex:ID 110000142693832 (Hex)

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. runt 15.30 till 22 varje dag och helger 13.00 till 05.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 2 månader nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Är inte inne på min rätta dator just nu men runt 4 gånger, för nått som jag inte gjort, som då har blivit ett missförstånd.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En uppgift servervakten har är att städa upp servern med rpn tex att dva bilar som står mitt ivägen utan nån mening och folk skiter i att försöka gö rp med den och laga den utan dom har i sin tanke att den kommer till garaget sen bara. detta förstör rpn för andra då de inte finns nån irl typ som bara skulle lämmna sin bil mitt ivägen för att man vet att den kommer till garaget sen. Annan sak är att man ska banna och skjöta sig i ban bevis med att skicka ut Man ska inte leta efter problem problemen ska komma till en.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag kan de flesta kommandon också så jag är rätt så erfaren samt att jag inte förbrukar mina perms och gör nåt bra av dom istället samt jag hjälper servaren och dv bilar så de blir lagg frit Jag är lämplig jag vet hur de är att vara servervakt för att jag har kollat på videos jag använder min perms på ett rätt sig jag avänder inte toggleid för att se om de är staff nära utan jag använder dom när ett regel bort händer för att jag vet hur folk miss brukar rollen och jag vet att man får stor konsekvenser så jag är lämplig för jag vet hur man använder dom på rätt sätt och inte missbrukar rollen jag är även snäll och har en hög rp och jag vill inte att den sänks av en som lallar utan att då kan jag banna dom och skicka klipp i en chatt som sv har.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. simpelt sagt är det för att göra så dom man "gillar" vinner alla scenarion t.ex revvar när det inte är en giltigt

Tillbaka