Nekad tjackzajjan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjackzajjan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229540273/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba797b1

Vad är din discord tagg? 1.icespice

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-14 232028.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och streamsnipade idapiiida och sköt ner henne när hon stod i hennes gänghus live på twich

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt då jag hade fått indragen krim för typ 5 dagar innan jag gjorde det och jag var trött på rp och rätt så sur eftersom att jag fick indragen på nyårsdagen för en sak som jag anser var felaktigt men kan förstå varför staffen drog in min krim men om han skulle ha vetat vad som hade hänt innan som ingen hade klipp på så skulle det nog vart annourlunda. Jag hade ett vapen kvar på min karaktär efter att jag hade tänkt att sluta och gav bort allt jag hade till mina polare då men sen så hade jag ett vapen kvar och dåså frågade jag om någon ville ha det i dc men då sa de att idapiiida var live och att jag borde åka och hälsa på henne så jag åkte till ida först och prata lite sen så kom min polare fram till att jag skulle skjuta henne för att han ville ha med det i sitt "coola montage" och då efter några minuter så gav jag in efter att ha tjafsat emot eftersom att jag endå hade tänkt att sluta så sprang jag in och sköt henne.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig bann då jag klart och tydligt bryter mot reglerna och staffen gjorde helt rätt att banna mig och jag ångrar det något enormt att jag tog det beslutet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 12 gånger tidigare men inget jag minns då det var över ett år sedan och jag har förändrats mycket som person och blivit äldre och mognare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna samtalet och inte vara så taskig mot ida och bara sluta spela på servern och inte förstöra för andra bara för att jag hade tänkt att sluta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att låta andra folk vara och inte förstöra för andra bara för att jag är trött och sur och ska sluta med ett spel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka