Accepterad Tj_motor | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tj_motor

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198846044637/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo jonsson

Vad är ditt discord namn? Jonsson_#2522

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Heter Theo Andersson är en riktigt duktig kille 22 år 192 cm lång blont hår blåa ögon och normal mun och näsa är ganska smal och vältränad brukar gymma 3 dagar i veckan på utegymmet vid stranden väldigt trevligt ställe och trevliga människor. lite om min uppväxt haft bra barndom med 2 föräldrar som alltid funnits för mig och stöttat mig. hade 3 riktigt bra vänner som liten och vi är vänner än idag vi brukade cykla runt och kolla på bilar i stan min ena kompis jesper hans pappa ägde en bilmekaniker så vi brukade vara där och kolla på bilar och hjälpte hans pappa lite då och då men annars va de inte så mycket med. så fort jag kunde stå på mina ben fick jag bilintresse alltid med pappa i garaget och försökt hjälpa han har haft några bilar som jag fixat iordning och sen sålt så brinner verkligen för bilar och det jobbet jag ska söka till. bor ensam i mitt hus ligger lite ovanför stan har en pool och fin altan så brukar bjuda över lite vänner på lite fest vissa helger. har många vänner i stan som jag brukar träffa också brukar vi åka runt o träffa folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra Rp och hjälpa folk när dom är nya till staden och försöka uppnå en sån hög roll som möjligt och ha kul på ett seriöst sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? riktigt bra server med seriösa spelare bra admins mycket folk och roplga event tillexempel Car meets och drarace crusingar mm

Hur hittade du Unive? på h3llgrens och COSMO twitch livar och många utav mina kompisar som kör på denna server har tipsat mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få de så värkligt som möjligt många roliga scenarion och mycket jobb och häng med folk

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att börja jobba på mekkonomen och få bra lön många vänner och många roliga bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nepp kör fullt in på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka