Nekad tizzz | Medlem ansökning [Lars.Svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tizzz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? tizz4753

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Mauritz och Mauritz är en snäll och begåvad människa han har alltid velat hjälpa folk och det har han alltid gjort Mauritz fick ett slag i huvudet när han var liten och då blev han arg. Mauritz insåg att denna killen som hade slagit han var pappa till hans bästa kompis. Och Mauritz blev väldigt sur och då så ringde han sin morfar som hade en kriminell gammal vän. Mauritz morfar kom på att hans gammle vän hade kvar ett hagel givär i sitt hus och då så åkte han dit gav Mauritz giväret och då så sköt Mauritz hans kompis pappa rakt i låret sen dess har Mauritz varit kriminell och han gick helt enkelt i fel spår. Mauritz känner sig väldigt ensam då hans släkt är heltut död. han har bara sina vänner... Men sen så träffade han en foster familj så han kunde leva vidare sitt fina liv med att vara med kompisar och få mat som föräldrar lagade för att han kunde inte göra mat. Och sen köpte han sin första bil som han skulle kunna ta sig till jobbet med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp som förbättrar server rpn! Och en härlig karaktär som är bra ! Och jag gillar att göra scenarion som blir roligt för båda parter och jobba som polis. Jag ska även försöka bli staff så jag kan förbättra rpn igenom det att kicka folk som inte sköter sig med reglerna. Jag kom även skicka reports när någon gör minsta fel så det inte blir mycket lall på servern och sen hoppa så mycket support jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska göra scenariot roligt så det blir kul för båda tex om en är död att man tar han till sjukan för att han ligger på marken så att inte bara skita i han och sticka. Och då blir det kul för båda i scenariot att de ska bli kul i motpartens scenario också. asså det går inte att skriva mer

Hur hittade du Unive? igenom fivem listan

Nekad . välkommen tillbaka om 12h

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka