Tizz11
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil johansson
Vad är ditt discord namn? sagaisssss
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil johansson 25
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? humörvägningar,arg,rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp i orten och vill bli bil mekaniker.
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och rolig stämmning
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? . Det handlar om att bygga förtroende hos andra spelaren
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag lootade en kille när han var medvetlös visste inte bättre då det var början av mim rp,att det är fel och medverkar till dålig rp
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och fail rp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har talfel och kan stamma hårt
Vad är ditt discord namn? sagaisssss
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil johansson 25
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? humörvägningar,arg,rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp i orten och vill bli bil mekaniker.
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och rolig stämmning
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? . Det handlar om att bygga förtroende hos andra spelaren
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag lootade en kille när han var medvetlös visste inte bättre då det var början av mim rp,att det är fel och medverkar till dålig rp
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och fail rp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har talfel och kan stamma hårt