Nekad titus.dittmer | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

titus.dittmer

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Titus Dittmer

Vad är ditt discord namn? titusdittmer

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Titus Dittmer, Han hade en jobbig uppväxt. han blev mobbad i skolan och hoppade sedan av gymnasiet. Han satt hemma och spelade varje dag enda tills hans mamma och pappa dog i en trafikolycka. han visste inte vart han skulle ta vägen. Men då fick han en fråga om han ville bo hos sina kompisar. Så han flyttade in i staden. nu lever han ett dröm liv i staden, men det ända är att han vill bli mekaniker för han har ett stort intresse av bilar och motorer och han har alltid viljat jobba som mekaniker och finnas där för sina kunder. Han vill även kunna försörja sig själv med ett eget hem och bil och kunna betala tillbaka till alla vänner som har funnits för honom när han har haft det som jobbigast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra men bra RP nivå, för jag har tidigare erfarenheter. Och jag kommer alltid utgå från att alla ska ha så roligt som möjligt i ett scenario, och att man inte alltid behöver vinna et scenario för att det ska vara kul och roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag sa lite i förra frågan, det betyder att alla ska ha så roligt i ett scenario som möjligt och att man inte alltid behöver vinna för att det ska vara kul. och att du ska spela mot motpartens scenario och inte envisas med att jag behöver vinna hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Jag har läst alla regler. Någon jag tänker på mycket är sunt förnuft och det menas med att ha ett logits tänkande och inte göra orealistiska saker och scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit med i denna server i 2år, och har tittat mycket videos på unive så har mycket erfarenheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, att jag har skilda föräldrar så kommer inte kunna spela jämt men kommer försöka vara så aktiv som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka