Nekad titus.dittmer | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

titus.dittmer

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991692053/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d7a5115

Vad är din discord tagg? titusdittmer

Vem var det som bannade dig? kden

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-10-29 09_56_10 bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem tyckte att jag gjorde sunt förnuft när jag backa in i deras bil efter dem har kört in i min sida. och för jag fearrpa lite.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in på unive, sedan tog jag min bil och skulle köra till banken. När ja har kommit halvägs så är det en mercedes som kör in i min sida. Jag blir såklart arg och backar in i bilen, jag kör vidare och dem är efter. det gick ganska snabbt då så lyfter min bil och flyger av vägen, då kör dem efter på gräset i 180kmh med en svin låg mercedes. sen så blev jag arg och försökte springa (fel av mig) Sedan så tog dem med mig till något garage där dem sedan skrev i ooc en punkt så jag kunde se att han var helper så jag inte skulle ljuga. Dem hotar gång efter gång att dem kommer skicka mig åt helvete, sedan började dem skuta mig tills jag dog, och bannar mig när jag låg död.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker båda parterna gjorde fel, ja jag fearrp men tycket dem rpade dåligt och fokuserade bara på att försöka banna mig. För jag tittade på klippet från helpern och då säger dem att dem har på gopron när jag flög av vägen mm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste jag minns var när jag körde som en idiot i stan och blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda JAG hade kunnat göra annorlunda är att inte springa ifrån en liten bit när dem riktar pistol.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att lyssna på dem och inte springa iväg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka