Nekad titus.dittmer | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

titus.dittmer

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991692053/

Ditt Hex-ID: 11000013d7a5115

Vad är din discord tagg? titusdittmer

Vem var det som bannade dig? cindyfisk

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-11-29 17_18_25.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem trodde att jag combat loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom på motorvägen typ vid mekonomen, då möter jag en polis som snabbt vänder om. jag gasar i väg allt jag hade sen så kommer en till polis men jag fortsatte och köra. Till slut så pajar min bill jag hoppar ut och ramlar efter som jag fick dörren på mig av min bil, då skriker poliserna att lag ska ligga kvar. jag gör som de säger, men sen när polisen ska sätta handbojor på mig så kommer det ju upp en grej där man kan trycka E så att man kommer loss men jag är ju nära mitt bagage så jag hamnar i bagaget och åker under marken upp och upp igen, och jag försöker skriva i ooc att jag är under marken men jag får inget svar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig, för jag hamna bugga backen för jag hamnade i mig bagage. och visste inte annars vad jag skulle göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De senaste var för en vecka sedan och då blev jag bannad av anticheat för att jag hade inte spelat på 4 månader och sen när jag kom in så hade allt inte laddat in så jag såg i genom backen och då blev jag bannad men de löste sig för jag fick hjälp av philip320.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag annars skulle ha gjort efter som jag inte fick svar i ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska försöka ta mig loss nära en bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag har ju som sagt inte medal efter som jag har fabriks återställt min dator, så om ni skulle kunna kolla med poliserna som var med i scenariot så borde dem ha någon video på det. och Zouwi skriv gärna anledning varför du nekar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka