Nekad Tito | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tito

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mirza

Vad är ditt discord namn? mrbald305

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Mirza hodzic och jag kommer från bosnien. När jag fyllde 8 år, hände det ett krig i landet och jag behövde fly med mina föräldrar. Det var svårt i skolan eftersom jag alltid hamnade i bråk med folk från serbien på grund av kriget som hände så det var en tuff uppväxt. Jag har stora intressen för fotboll och det kan vara roligt ibland att gå grilla med kompisarna. Jag kan vara väldigt agressiv om du beter dig dumt mot mig, annars är jag väldigt snäll. Mina framtidsplaner är att skaffa ett stort villa med en bmw och skaffa en familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan köra servern mer realistisk för att göra den roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man tar ett rån som ett exempel. Om en person kommer till dig med en pistol och frågar för pengar, ska man såklart lyssna på honom eftersom han har ett vapen som kan döda dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Några saker som man inte får göra är RDM alltså att döda någon utan en annledningen eftersom det är inte roleplay. Samma sak med VDM där man dödar någon med en bill istället. Copbait där man försöker få polisens upmärksamhet för ingen annledning. Till exempel att en polisbill är bredvid dig och du kör genom ett rött ljus för att få de att komma efter dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har haft erfaranhet inom rollspel tidigare, både på gta och andra spel som garrys mod.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har gjort en ansökan innan och blev accepterad

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Läser av reglerna under intervju.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka