Nekad Tito | Medlem ansökning (EMPAA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tito

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aldin

Vad är ditt discord namn? Tito#4210

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Mirza Bregovic och kommer från Malmö och är 25 år gammal. Jag har varit i lumpen och har aggresiva känslor. Jag älskar vatten och doritos. Jag tränar Kick boxing på min fritid. Jag älskar fotboll och hejar på Malmö ff. Jag har massor med kompisar. Mina föräldrar är från Bosnien.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en medlem av servern kan jag bidra med en positiv inställning och engagemang i RP (roleplay). Jag kan också bidra med mina kunskaper och erfarenheter inom RP, vilket kan hjälpa till att skapa en mer autentisk och realistisk spelupplevelse för alla spelare. Jag är också öppen för att samarbeta med andra spelare och skapa intressanta RP-scenarier som kan göra spelet ännu roligare och mer utmanande för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man tar hänsyn till den andra spelarens eller karaktärens mål och ambitioner i spelet, och agerar på ett sätt som kan hjälpa dem att uppnå det. Det betyder att man fokuserar på att skapa en positiv spelupplevelse för alla inblandade parter, istället för bara att tänka på sin egen vinst eller framgång. Detta kan innebära att man tar vissa risker eller offrar sina egna intressen för att hjälpa en annan spelare att uppnå sina mål, vilket kan skapa en mer djupgående och engagerande spelupplevelse för alla inblandade. Det är en viktig del av RP (roleplay) och kan bidra till att skapa en positiv och samarbetsvillig atmosfär på servern.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka