Nekad titas ab | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJD24.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122959895/

Ditt Hex-ID: 1100001454d4e17

Vad är din discord tagg? MAGIC GNOME#0719

Vem var det som bannade dig? QT

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 11 timmar 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp, combatlogging abuse av /die.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag combatlogga och jag använde /die för jag inte ville åka till fängelset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom till torget, skulle träffa en tjej, sen kommer polisen från ingenstans och begriper mig och jag viste inte vad jag gjorde, men tydligen hade jag misshandlat någon när jag hade bara slagit honom 3 gånger, och sen ville han prata med mig (martin) så jag tog med mig mina vänner för han ville prata men jag skulle bara prata men jag förväntade mig inte att han skulle ta med sig 2 poliser, så sen så hoppar alla mina vänner in i bilen och drar under en bro , sen så körde dom över hela bron och sen så chillar vi killarna till stan så skulle jag träffa en tjej igen så jag hade ingen bil så jag fick låna min kompis bil, jag skulle åka oh träffa en tjej vid maskbutiken och jag tror poliserna såg att jag skrev i twitter, och i början stog det att jag blev bannad i 60 minuter sen dagen efter står det 3 dagar,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att det inte är en felaktig ban för att jag skerv ju /die och combatloggar det skulle jag inte ha gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit bannad på ganska så länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat inte combatlogga, och /die men jag ångrar det jag ska börja göra som man ska och failrp det är jag inte heller glad över, och jag ska börja lära mig mera, jag kan ganska mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka