Nekad titas ab | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJD24.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122959895/

Ditt Hex-ID: 1100001454d4e17

Vad är din discord tagg? MAGIC GNOME#0719

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 1 dag 27 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag använde knogjärn och jag råkade trycka på sök igenom person när jag skulle lyfta honom, och det laggade jätte mycket då

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev jagad av en kille som körde in i mig och då så körde dom sönder min bil nära piren, och så går jag ut och dom gick in i sin bil, jag sparkade på hans bil och sa kör inte sönder min bil, och då hoppar båda dom ut ur bilen och ena tar upp ett basebollträ och då var jag tvungen att ta fram mitt knogjärn för jag skulle ha dött av basebollträt och den andra killen tog upp ett vapen och då nitade jag honom för att jag inte ska dö och killen som hade vapen var mitt på vägen så jag skulle lyfta honom men det började lagga jätte mycket innan jag skulle lyfta honom så då råkade jag trycka på sök igenom och då blev jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det inte var en felaktig ban. för jag har använt knogjärn.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag fick bara en 60 minuters ban för suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning. för att jag hade bara ett val och det är att inte dö av ett vapen eller ett basebollträ

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer bara köra iväg eller bara lyssna på vad dom ska säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka