Accepterad Titantitelito | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Titantitelito

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198982342051/

Ditt Hex-ID: 11000013ceba5a3

Vad är din discord tagg? KomPan#6074

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade en oskyldig människan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bil, vilket var långt efter jag dödade en människa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, eftersom jag dödade en människa som var oskyldig. Allt började med att det var en man som sparkade på min bil och var super jobbig, sedan slog han nästa ihjäl mig. Då ville jag hämnas på honom (vilket var fel av mig) och då trodde jag att jag såg honom men det var en människa som hade nästan likadant utseende som han som jag var ute efter. Då dödade jag han istället och sedan efter det insåg jag att det var någon annan, sedan blev jag bannad vilket var helt rätt av staffs att göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra gången när jag blev bannad pratade jag ooc. Då lärde jag mig att inte fråga folk saker som inte har nått att göra med rp:n att göra t.ex att fråga hur man sätter på radion. Så man ska alltid hålla sig till rp:n

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att leta efter han som var jobbig och taskig och istället gått vidare och inte försökt göra tillbaks.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra tillbaks i Multistaden för det kommer bara leda till något dåligt (t.ex. en avstängning).

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka