TISHAN19 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TISHAN19

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony

Vad är ditt discord namn? anony131

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Åke bär

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, snäll och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt och född i sverige. Han hadee ingen tuff barndom och blev uppväxt med båda sina föräldrar som försörjdee honom bra. Han har allitd drömt om att bli mekaniker och arbeta med bilar. Åke har een passion för bilar och att laga grejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp samt roliga scenarion och social rp. Jag kommer alltid hålla en hög rp nivå och göra alla scenarion roliga för båda parterna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså att ett scenario inte går ut på att bara jag eller de jag är med ska ha roligt utan att alla i scenariot ska få uppleva ett roligt scenario och då krävs det social rp, Tex i en kidnappning att du inte bara skjuter den kidnappade och drar där ifrån utan att du kanske förhandlar osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har blivit bannad för powergaming när jag körde med en sportbil offroad. Jag lärdee mig att rpa mer realistiskt utifrån den händelsen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logging= Om man stänger spelet för att undvika ett scenario som tex att man blir kidnappad och då väljer att stänga av för att inte riskera att torska sina grejer. Meta gaming= Man tar saker ooc alltså utifrån spelet till ingame och rpar på det. Copbait= Man försöker få polisens uppmärksamhet genom att texx köra förbi dem i en för snabb hastigheet med flit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Tillbaka